Neem contact met ons op

Enquête dienstverlening Avres

Cliëntenraad Avres

Wie zijn wij?
De cliëntenraad bestaat uit twaalf ervaringsdeskundige raadsleden. Vier uit elke gemeente. Samen werken wij aan verbeteringen in het beleid voor u als (toekomstige) cliënt.. Om goede adviezen te kunnen geven, hebben wij uw ervaringen nodig. Wilt u uw ervaringen met ons delen, lees dan hieronder verder.

Hoe ging het gesprek met de medewerker van Avres?
U heeft een gesprek met een medewerker van Avres gehad over ondersteuning. U wilt uw ervaringen met ons delen. Beantwoord de vragen op dit formulier en stuur dit naar ons toe (Cliëntenraad Avres, Postbus 3090, 4200 EB Gorinchem)U kunt de vragenlijst anoniem invullen als u dit wenst.

Vragen

    1. Hoe beoordeelt u de telefonische bereikbaarheid van het klantcontactcentrum van Avres? (klik hieronder uw antwoord aan)

    2. Waarom heeft u contact opgenomen met Avres?

    3. Had u een idee wat u kon verwachten tijdens het intake gesprek?

    4. Bent u van tevoren geïnformeerd dat: (klik steeds uw antwoord aan)
      • Een persoonlijk profiel van u gemaakt wordt middels CompetenSys?
      • U iemand uit uw omgeving of een onafhankelijke cliëntondersteuner kunt vragen om bij het gesprek te zijn?
    5. Bent u geïnformeerd over de: (klik steeds uw antwoord aan)
      • rechten en plichten in de participatiewet?
      • De mogelijkheden van financiële regelingen, denk hierbij aan bijzondere bijstand, Stichting Leergeld, Regionaal Declaratiefonds e/of andere minimaregelingen?
      • De begeleiding door andere instanties dan Avres, zoals scholing- en/of opleidingsinstituten of re-intergratiebedrijven?
    6. Heeft u binnen 4 weken na uw melding bij Avres een gesprek gehad en een verslag van het gesprek ontvangen? (klik uw antwoord aan)

    7. Heeft u na toekenning een introductiepakket ontvangen, met daarin belangrijke informatie over wat Avres verder voor u kan betekenen? (klik uw antwoord aan)

    8. Wat ging goed?

    9. Wat kan beter?

    10. Welk gemiddeld cijfer zou u aan de dienstverlening van Avres geven? (klik uw antwoord aan)

    11. Mogen wij contact opnemen met Avres over de resultaten van deze enquête? (klik uw antwoord aan)

    12. Ruimte voor vragen en opmerkingen

    Dank u wel voor het invullen!

    U kunt dit formulier anoniem insturen. Het invullen van uw persoonlijke gegevens is niet nodig!

    Heeft u echter nog vragen of wenst u een reactie?

    Alleen als u een reactie wenst of nog een vraag heeft, vult u dán uw naam, adres en telefoonnummer en/of e-mailadres hieronder in!. Er wordt dan contact met u opgenomen.

    Naam

    Adres

    Telefoonnummer

    E-mailadres

    Wij danken u, mede namens Avres, voor uw tijd en medewerking.

    Met vriendelijke groet,
    Cliëntenraad Avres

    Voor vragen over deze enquête kunt u contact opnemen met de Cliëntenraad Avres via deze link: https://clientenraadavres.nl/contact



    Dit formulier is nog in onderhoud, gaat binnenkort live !

    Share by: